vineri, 16 noiembrie 2007

Razboi

- Unde te duci de fapt? Crezi ca esti de capul tau? Ca poti sa vii si sa pleci cum ti se nazare? Casa asta nu este hotel!
- Nu vin si plec cum mi se nazare! M-am saturat sa imi controlezi viata si sa ma tratezi de parca m-ai gasit pe strazi. Nu ies cu alti barbati, nu umblu de nebuna! Pur si simplu nu mai vreau sa vin acasa cand vrei tu. Vreau sa vin acasa cand vreau eu.
- Tu nu intelegi ca nu putem sa continuam asa? Ca asta nu e viata?
Ma uit la el si ma intreb pentru a mia oara: cine este barbatul de langa mine? Ce cauta in casa asta? In casa MEA? Cum l-am primit aici, cum l-am primit in patul meu, cum m-am casatorit cu el?
Am ramas insarcinata si datorita familiei am fost nevoiti sa ne casatorim. Si da, ne-am iubit o vreme. Vremea in care aveam bani si casa era plina de prieteni. Mese intinse, bucate alese. Nu munceam atunci, eram “tanara” mama si desi nu eu stateam cu copilul, aveam asa o pozitie privilegiata in grupul nostru. Pentru ca ei nu stiau ca am o bona care imi face toata treaba. Ma trezeam, bona venea si eu aveam toata ziua pentru mine. Citeam, vedeam filme, venea maseuza si mai statea la o tacla si un ceai. Nu puteam sa fumez si nici nu beam cafea. Doar eram mama! Dadaca fiicei mele era o tiganca tanara care abia nascuse, mai devreme decat mine cu o luna chiar. Stiam ca are nevoie de bani asa ca m-am gandit ca daca eu tot nu pot sa alaptez poate o conving sa o alapteze si pe fiica-mea. Si desigur a vrut. Pentru ca statea aproape de casa noastra i-am spus ca poate sa isi aduca si odrasla la noi. Aveam destul spatiu si oricum camera mea era la etaj, nu ma deranjau cu nimic. Menajera mi-a tot spus ca o sa se afle micul meu secret, dar mie nu mi-a pasat. Cat timp puteam sa dorm si sa imi vad de lauzie, copilul meu crestea frumos si sanatos. Caci tiganca mea era si frumoasa si sanatoasa. Si cu 10 ani mai tanara decat mine. Sotul meu ajungea acasa destul de tarziu. Primii doi ani din casnicie si din viata copilului meu au trecut neobservati. Apoi mi s-a facut dor de serviciul meu. De colegii mei. Din pacate de la mine din departament nu mai ramasese aproape nimeni. Intr-o televiziune in doi ani se shimba foarte multe. Am sperat ca ma intorc pe o pozitie care imi va permite luxul de a pleca la diverse intalniri. Gresit. M-am trezit intr-un loc unde nu mai stiam pe nimeni, inconjurata de oameni care lucrau cate 18 ore pe zi. Dar eu eram mama si aveam nevoie de anumite circumstante. Daca ii era rau copilului, daca trebuia sa plec repede acasa? Asa ca am tot negociat si pana la urma mi s-a gasit un post cu un program destul de lejer. Intr-un departament de Monden unde aveam cativa trepadusi care sa imi faca treaba. Ziua intreaga aveam intalniri si mese si cafele. Copilul statea cu o alta bona, tiganca noastra era din nou gravida si nu mai vroia sa vina. Oricum nu mai era nevoie de ea. Eu lucram pana pe la 6 seara iar sotul meu pana pe la 8. Ajungeam acasa, ma jucam cu copilul, il predam bonei care il preda mai departe sotului meu.
Nu stiu sa fiu mama. Nu stiu de ce am acceptat sa am acest copil. Nu pot sa spun ca nu imi iubesc copilul, insa nu stiu sa ma port cu el. Nu stiu ce sa ii fac daca plange si sa fiu sincera ma scoate din minti mieunatul ala care nu are leac. Bonele sa traiasca. Mi-a placut sa beau de cand ma stiu. Ma alint cu diverse bauturi si stiu ca din ce beau mai mult si mai variat realitatea incepe sa se deformeze si nimic nu ma mai poate atinge. Sotul meu ajunge acasa cand deja dorm. Sunt imbalsamata in alcool si parfumata cu esente tari. Nici nu cred ca stie ca beau. Nu stiu daca ma iubeste. Imediat dupa casatorie am mostenit de la matusa Lucie o vila de care ai mei s-au ocupat. Sa aiba copii unde sa stea. Mda.. Au renovat-o, au mobilat-o si au facut actele pe numele meu. S-au gandit ca este mai bine sa fiu doar eu in acte. Desigur asta mi-a dat oarece putere asupra barbatului meu. Ne-am mutat si timpul a trecut fara sa se petreca nimic intre noi. Sex rar si de complezenta. Nu m-am gandit niciodata ca ar putea sa aiba pe altcineva. Si el cred ca nu s-a gandit la mine vreodata ca la o persoana sexuala. Nici nu stiu daca eram treaza cand am ramas gravida. Copilul este sanatos, slava Domnului. Iar el, sotul meu..este un fenomen. Este enervant de calm. Cand ne-am cunoscut probabil datorita varstei si a conjuncturii in care ne-am vazut mi s-a parut un om cu o personalitate puternica, efervescent. Da de unde? Un lesinat. Un patetic. Cu camasile lui impecabile, pantofii lui lacuiti. Cu slujba lui penibila la banca, intr-un ghiseul de unde trebuie sa zambeasca si sa faca frumos la oameni. Puah!
Imi transpira cearsafurile de atatia ani. Nu stiu cum sa il fac sa plece asa ca aleg sa nu mai vin eu acasa. Mi-am inchiriat un apartament. La inceput aveam o saltea pe care sedeam. Eu si paharul meu de vodka. Apoi ne-am adus prieteni. O sticla cu suc de portocale. O veioza. O carte.
Am inceput sa plec devreme de la birou si sa bantui prin magazine. Cumpar tot felul de rafuri si policioare, dulapioare de bucatarie. Imi amenajez noua casa. Mi-am facut un plan. Voi trimite copilul la ai mei intr-o lunga vacanta. Apoi pe el il anunt : Te parasesc dobitocule! Du-te dracului cu tot!
- Cat este ceasul ?
- Trecut de miezul noptii. Da-te mai incolo sa ma bag si eu in pat. A ce mirosi? Ai baut?
- EU am baut?! Trebuie ca glumesti doamna.
- Poate mi se pare..
Nu vreau sa vorbeasca cu mine. Incerc sa ajung in pat cat se poate de tarziu in sperantac a il voi gasi adormit si ca voi putea sa adorm si eu. Fara luat in brate, apropuri legate de sex sau mai stiu ce.
- Nu vrei ..
- Nu. Azi nu.
- Ah..Ok. Noapte buna
Mda. Am scapat. Maine ma mut. Nu vreau sa renunt la casa mea dar cred ca el nu va pleca de aici. Nu prea are unde. Intai ma mut, apoi divortam. Apoi trebuie sa plece. Sa se mute cu chirie, ce imi pasa.
- Dormi?
Da, normal ca dorm. Ce-o mai vrea sa discutam in miez de noapte. Desigur are pofte. Dorm profund si nu intentionez sa ma trezesc. Sper sa nu ii treaca prin minte sa ma atinga sau sa ma miste ca sa ma trezesc.
- E mai bine daca dormi. Asa pot sa spun ce am de spus.
Si tace. Ei bine, domnul are ceva de spus. Incerc sa imi mentin ritmul respiratiei si recunosc ca mi-a trezit curiozitatea. Te pomenesti ca o sa imi faca o declaratie de dragoste! Ar fi culmea!
- Te parasesc.
Cuvintele lui cad ca un baros.
- Am pe cineva. Suntem impreuna de cam sase luni, nu mai stiu. Nu stiu cum sa iti spun...O iubesc.
Futu-ti! De luni de zile imi calculez fiecare miscare, imi inchiriez casa, cumpar mobila, ii pregatesc pe ai mei, fac planuri peste planuri si mitocanul asta imi spune in timp ce dorm, cu atata seninatate ca EL ma paraseste! Ca EL are pe altcineva. Nu ma misc deloc. Vreau sa aud tot ce are de spus. Imi vine sa iau lampa de la capul patului si sa il lovesc in fatza asta de ochelarist care mi-a mancat tineretile !
- Nu am vrut sa te ranesc. Pur si simplu se intampla sa ne indragostim de alti oameni..Ea este un om bun. Este calma si tandra. Nu ca tine. Este cum credeam ca vei fi tu..
Tandra?Puah! Simt cum clocotesc. Nemernicul ma paraseste. Pe mine?
- O sa plec din casa. Nu vreau sa ne certam. Vreau sa divortam civilizat. Ce bine imi pare ca dormi. Poate o sa plec maine si iti las un bilet. In care iti explic. Nu vreau nimic. Doar sa nu ma urasti ca te parasesc asa..
Mi se face brusc greata. Imi vine sa vomit si primul meu gand este sa ma ridic si sa vars pe el. Sa il umilesc cumva. Imi inghit lacrimile de invinsa. Il simt cum ma saruta pe umar. Ca de obicei dorm cu spatele la el, nu cumva sa ma atinga. Sa intoarce si el. In cateva minunte il aud respirand regulat si apoi sforaind.
Cobor si pat, imi pun halatul pe mine si ies din camera. Aprind becul la bucatarie, deschid frigiderul, scot sticla de vodka si pe cea de suc de portocale. Imi pregatesc mixul si ma asez cu fundul pe bufet.
Nemernicul dracului! Ma umfla plansul si in acelasi timp rasul. Chiorul! Cretinul ma paraseste!
Hahahaha! Beau cu inghitituri mari si dese. Cu cat o sa ma imbat mai repede cu atat mai putin o sa ma doara. Am fost invinsa. Nici macar nu am apucat sa lupt. Ce sa fac acum?
Ma dau jos de pe bufet, dau papucii jos si o iau tiptil spre camera. El doarme cu fata in perna. Ma uit la el si mai sorb o gura. Imi vine sa ii dau un bobarnac in cap si sa ii zic: Prostule! EU te paraseam pe tine! Chiar maine!
Apoi imi revin. Simt nevoia sa ii fac ceva rau. Mai beau o gura si apoi o idee imi vine in minte! Cand ne-am culcat ultima oare? Sa fii fost o luna? Hahaha! Mai beau o gura si intru in baie. Rascolesc dulapiorul cu medicamente si in spate, dupa creme si tampoane gasesc o cutie. Veche. Plec cu paharul in mana si usor dezechilibrata catre sufragerie. Scot un marker rosu din sertar si trag doua liniuta. Rad ca proasta si mai beau o gura. Ascund cutia la baie si ma trantesc in sufragerie in pat.
- Buna dimineata doamna. Ma scuzati.
Jana, menajera mea vesnic stanjenita cand ma gaseste mahmura prin casa iese din living la fel cum a intrat. Spasita. Iar eu penibila ma ridic din pat, cu tot cu pledulet dupa mine. Imi aduc aminte vag despre un plan diabolic. Jana face cafea. Domnul inca nu s-a trezit, Jana stie ca domnul doreste cafeaua pe noptiera, langa pat. Sa il ia dracu pe domn, zic.
Ma indrept catre toaleta, imi ridic camasa de noapte, imi dau jos lenjeria si in timp ce fac pipi imi aduc aminte.
- Oh! Doamne! Baby!!!!! Tip cat ma tin plamanii! Jana iese speriata din bucatarie, eu sar de pe wc cu ceva in mana si chilotii in vine.
- Doamna? Doamna? Sunteti bine?
Imi ridic chilotii si fug catre dormitorul conjugal. El s-a trezit si este panicat de urletele din casa. Imi si imaginez moaca lui mototolita matinala. Cu parul valvoi si cautandu-si ochelarii.
- Esti bine? Ai patit ceva?
Ma reped catre el ca si cand am sa ii dau cea mai buna veste a secolului.
- Sunteti din nou TATA! Sa petrecem! Sotia ta iti va mai darui inca un copil!
Imi rade fiecare celula. Ma uit la el si il sarut si il strang in brate ca si cum asta ar fi cel mai bun lucru care ni s-ar putea intampla.
El este socat, nu stie daca sa rada sau sa planga. O aud pe Jana cum arunca din nou sticlele de vodka la cos si din nou ma gandesc cum o sa ies din casa si o sa caut in pubela in miez de noapte. For fun, caci stiu ca vecinii ma urmaresc.
Sotul meu este un monument de calm. Doar nu o sa paraseasca o femeie insarcinata. Imi savurez victoria si ma pregatesc de o noua zi de munca. Cine ar fi crezut ca mai pot sa am inca un copil. Ma pregatesc sa o anunt pe maica-mea de falsul preafericit eveniment. Apoi pe soacra-mea. Cu cat mai multa lumea va fi angrenata cu atat mai dulce imi va fi victoria.
- Ce copil draga? Ai innebunit de tot?
Maica-mea este distrusa. Stie exact ce poama sunt si stie ca nu sunt in stare sa mai am inca un copil. Iar ea saraca nu va mai trai atat de mult ca sa ma suplineasca. Rad si ii spun ca sunt foarte incantata.
- Ai baut ceva? Ti-l dau pe tata la telefon, vrea sa te intrebe ceva. Nu ii spune de copil! Cred ca esti nebuna la cap. Doamne..Vino draga sa vorbesti cu fiica-ta.
Chicotesc si astept sa il aud pe tata. El este de acord cu orice actiune as intreprinde cat timp are de cine sa rada.
- Buna tata. Cum esti?
- Sunt bine. Ma chinuie maica-ta cu prostiile ei. Vreau sa vii la noi sa dicutam ceva. M-am gandit la o mutare. Care te implica. Si desigur si pe sotul tau.
- Tata, nu stiu daca este momentul. Nu sunt chiar bine acum. Da-mi timp.
- Cum nu esti bine? Ai patit ceva? Ce e cu casa pe care ti-am inchiriat-o? Stie cineva ceva? Ai spus cuiva?
- Nu tata, totul e sub control. Trec maine sa te iau si mergem la un vin. Iti povestesc.
- Te pupa tata. Ai grija de tine. Mitocanul ce face ?
Il iubesc pe tata. Stie exact ce sa spuna de fiecare data.
- Iti povestesc maine tot. Avem un plan de facut.
Rad si il salut. Inchid telefonul si ma pregatesc de o noua zi. Vai ce mama superba voi fii in urmatoarele doua luni.
- Domnul va asteapta in salon.
- Living Jana, fir ar sa fie de salon! Ca nu suntem in filmele cu cowboy! In living ma astepta.
- Ma scuzati doamna.
Biata Jana. Cred ca mi-ar otravi cafeaua daca ar putea.
“Domnul ma astepta. Si pe domnul il astepta o mare surpriza. Vai ce ma bucur ca suntem gravizi.”
- Nu mananci?
- Nu. Am niste emotii fantastice.
- Trebuie sa mananci. Daca esti insarcinata ai nevoie de vitamine.
Domnul a devenit protectiv.
- Am mai fost gravida si stiu ce am de facut. Dar tu nu esti foarte incantat..Sau mi se pare?
- Ah, nu. Am dormit foarte rau. Desigur ma bucur. Doar ca nu ma asteptam.
- Este al tau. Ca sa fie clar! Sper sa nu iti treaca cine stie ce ganduri prin minte!
- Despre ce vorbesti?! Bineinteles ca este al meu!
Sunt o invingatoare. Simt cum castig batalie dupa batalie. Ma uit la el si imi aduc aminte miorlaiala lui de azi noapte. Oare cine ii este amanta?!
Sper sa am timp sa descopar si sa fac un circ pana se afla de falsa mea gravidie.
- Vreau sa vorbim.
- Sigur ca vorbim. Vrei sa vorbim acum?
Ma uit la el si mi se pare ciudat ca este asa de pus pe vorba. Isi sterge ochealarii si ma priveste ciudat.
- Roag-o pe Jana sa inchida usa si sa ne dea cateva minute te rog.
- Ei, fii serios draga! Jana, iesi te rog si trage usa dupa tine. Te chem eu cand am nevoie.
Liniste bizara. Eu inca ma bucur ca i-am stricat planurile. El, marsavulc are vroia sa ma paraseasca. Pe mine! Ha!
- Azi noapte ti-am spus niste lucruri. Cred ca dormeai.
- Mi-ai spus ceva in timp ce dormeam?! Asta e culmea. S-a intamplat ceva?
- Da. De fapt de intampla de ceva vreme. Eu vreau sa divortam.
Ma inec cu cafeaua si il scuip pe camasa si pe fata, fara intentie desigur.
- Ce spui draga? Cum adica vrei sa divortam?
- Am pe cineva. Ce nu intelegi?
Ma uit la el perplexa si ma ridic. Ma gandesc sa fac o scena, sa sparg farfurii sa arunc. Cred ca s-a prins si se ridica si el.
- Cum sa divortam? Sunt insarcinata! Esti nebun la cap! Cum poti sa imi faci asa ceva?
Ma apropii de masa si pun mana pe carafa cu apa, o fac zob pe gresie si continui cu farfuria, castonelul cu gem. Sparg tot si tip in continuu.
- Nu mai tipa! Calmeaza-te femeie! Nu mai arunca tot!Jana! Jana nu auzi!
- Sa va ia dracu pe toti! Nu ma parasesti cum vrei si cand vrei!
- Nu intelegi?? Gata! S-a terminat!
- Dar SUNT GRAVIDA!
- Si EA e gravida! Vreau sa traiesc cu ea, sa imi cresc copilul cu ea! Pe ea o iubesc!!
Mi-a inchis gura. Vreau sa il injur, sa ii spun numai cuvinte grele.
- EA e gravida?! Care EA? Cine este ea ma rog? Nenorocitule! Mitocan si cretin care esti!
- Calmeaza-te. Nu ii face bine copilului. Hai sa ne linistim. Jana! Jana adu un pic de apa te rog.
Jana intra si face ochii mari. Livingul este tot cioburi si dulceata. Imi vine sa rad de sarada. El a devenit brusc de treba. Ma ia usor in brate si vrea sa ma linisteasca. Eu imi imaginez cum il musc de gat si nu ma opresc pana simt sange.
- Ma iubesti? Il intreb torcand ca o pisica si lipindu-ma la pieptul lui. Spune-mi ca ma iubesti.
- Te rog sa te linistesti. Te rog. Nu face bine copilului. Hai, te rog calmeaza-te.
- Spune-mi ca ai glumit, spune-mi ca ma iubesti.
Mi-am infipt unghiile in bratul lui si strang. Vreau sa il doara ceva.
- Nu vreau sa vorbim despre asta acum.
- Da-mi numarul ei. Vreau sa vorbesc cu ea. Vreau sa vorbesc cu ea ca de la mama la mama. Esti sotul meu. Vreau sa o cunosc.
- Cum sa o cunosti ? Ce inseamna asta ?
Incep sa mimez un plans. Nu pot sa fiu o actrita proasta. Vreau sa aflu cine este aceasta femeie care imi distruge planurile.
- Spune-mi cine este. Atat. Si nu te mai intreb nimic. Promit.
- Este o colega de la banca. Nu pot sa discut cu tine despre ea.
Incerc sa ma mentin calma si totusi imi pierd cumpatul.
- Jana! Jana! Vino imediat! Adu geamantanul! Acum!
- Ce geamantan femeie? Calmeaza-te!
Jana iese si eu ma urc pe un scaun ca un dictator care tocmai a redevenit stapan pe situatie.
- Esti un cretin absolut! Ii strig trimfatoare. Hahahaha! Tampitule ! Chiar crezi ca poti sa ma joci cum vrei ? Sa ma anunti in miez de noapte ca tu o iubesti pe alta? Ca tu ma parasesti? Pe mine???
Se uita la mine ingrozit si nu spune nimic.
- Esti un terchea-berchea! Un terminat de functionar, un ochelarist! EU te parasesc pe tine! La dracu’ cu tine si cu amanta ta la fel de patetica ca si tine !
- Da-te jos de pe masa si nu mai urla. Nu inteleg nimic! De ce tipi? De ce trebuie sa ne jignim?
- De aia ! Pentru ca asa vreau eu. Pentru ca e casa mea, si totul e al meu. Vrei sa stii de ce urlu ? Pentur ca POT. Nimic nu se petrece cum ar trebui. EU te paraseam pe tine ! Eu eram fericita fara tine! Mi-am inchiriat o casa! Sa fug sa nu iti mai vad moaca asta zi de zi! Pentru ca nu te mai suport!
- Daca nu ma mai suporti de ce nu divortam odata si gata! Accepta ca plec EU. Nu conteaza pana la urma cine pleaca.
Ma uit la el si imi dau seama ca inca nu stie ca nu sunt gravida. Si imi dau seama ca orice as face nu are sens.
Si totusi as vrea sa ii fac ceva rau.
- Nu o sa iti mai vezi copilul! O sa o vezi pe fiica-ta numai cand vreau eu si cat vreau eu!
- Cum poti sa ma amentinti cu asa ceva? Cand tie nu ti a pasat de ea niciodata?! Tu, mama denaturata ce esti ma ameninti pe mine!
- Nu intelegi! Pleci? Nu mai vezi fata! E simplu.
Acum simt ca l-am lovit. Asa cum vroiam sa il lovesc. Uitasem ca cea mai importanta arma impotriva lui este copilul nostru.
S-a asezat pe canapea si a respirat greu. Sper sa nu imi faca un atac de cord si sa raman procopsita cu el pe viata in vre-un pat.
- O sa facem cum vrei tu.
E calm. Si eu ma voi calma numaidecat.
- Jano! Sa faci bine sa imi aduci vodka si sucul de portocale. De unde stii, dar repede!
- Doamna..copilul?
- Nu mai bea.
Imi place cand e impaciuitor. Jana asta ma scoate din minti.
- Care copil draga? Sunteti niste prosti! Niste incuiati. Adu-mi vodka si nu mai comenta. Si tu..tu chiar ai crezut ca iti mai fac un copil? Hahahaha!
- Esti de o cruzime rara! Nu stiu cum de te-am suportat atatia ani.
- Ha! Tu m-ai suportat? Tu care ai venit in casa asta fara o letcaie in cont? Tu care mi-ai trantit un plod si apoi te-ai dus la banca, zi de zi???
- Vreau sa divortam civilizat. Nu vreau nimic din casa. Vreau custodie comuna. Vreau sa pot sa imi vad copilul oricand.
- Of, domnul ma negociaza. Din ce pozitie iti perimiti sa ma negociezi ? Tatal care are o metresa vrea sa isi vada fiica?! Nu cred ca vei vedea nimic.
- Nu fii absurda. Copilul este si al meu. Nu poti sa ma excluzi pur si simplu din viata ei.
- Ba bine ca nu. Ai sa vezi. O sa ne judecam pana vei ramane fara un sfant. Vand tot si ma judec cu tine. Nu vreau sa iti mai vezi fata. E simplu. Jana, mai adu o vodka.
- Cred ca esti nebuna. Am sa discut cu ai tai. Cel putin ei te cunosc si stiu ce fel de mama esti.
- Cum iti permiti sa ma ameninti ca vorbesti cu ai mei?
Tipam si ne aruncam injurii unul altuia. Intre timp maica-mea aduce acasa copilul. Asa cum stabilisem se pare, desi eu nu imi amintesc. Cel mai probabil Jana a telefonat innebunita.
Tip la el si il lovesc cu ce imi pica in mana, el ma prinde de maini si mi le duce la spate. In lupta noastra o vad cu coada ochiului pe maica-mea socata in cadrul usii. Fiica-mea e vanata la fata, plansa toata, ingrozita. Amandoua ne privesc si in spatele lor o zaresc pe Jana – complicea.
- Nu plange, ii zic fiica-mi si ma eliberez din stransoarea nebunului care se apara de mine. Ma asez in genunchi in fata ei si ii explic: Ne jucam.
Livingul este plin de cioburi, maica-mea si-a lasat salul pe canapea si cere la Jana o matura. El s-a asezat pe fotoliu, si-a prins capul intre maini si tace.
- Mama te iubeste. Vino la mine.
Fiica-mea s-a lipit de Jana si nu vrea sa ii dea drumul.
- Vino la tata, aud din spatele meu.
Ma ridic si o urmaresc pe fiica-mea cum alearga la tata-su in brate. Am pierdut orice lupta. Copilul meu m-a tradat. Ma asez pe podea, ma intind pe jos si incep sa urlu ca o fiara ranita. Mama ia salul de pe canapea si ma acopera. Sotul meu imi duce copilul in camera. Brusc se face liniste si maica-mea inchide draperiile. Jana imi pune sub cap un pui de perna si cand mama nu e atenta imi aduce o sonda cu vodka. Jana e un om bun.
Plang cu nasul in perna in hohote pana nu mai am lacrimi. In bucatarie mama arunca farfuriile sparte,Jana spala vasele. Sotul meu a luat copilul si a plecat. Am auzit-o pe mama cand i-a spus ca eu o sa fiu bine.
- De acum ma ocup eu de tot.Mergi linistit.

2 comentarii:

Jane wembli spunea...

Vreau să mulțumesc DR.WEALTHY pentru că aduce bucurie și fericire în relația mea și cu familia mea. Mi-am pierdut logodnica și am avut nevoie de ajutor până când am găsit DR.WEALTHY un caster de vrăjitoare de sex masculin și mi-a dat asigurări că îmi voi primi logodnicul în două zile după ce vraja a fost aruncată. două zile mai târziu, mi-a sunat telefonul și, atât de șocant, a fost logodnica mea care nu m-a sunat de mult și mi-a cerut scuze pentru ruperea inimii și mi-a spus că este gata să-și dedice tot restul vieții cu mine. DR.WEALTHY a eliberat-o pentru a ști cât de mult am iubit-o și am vrut-o ...... acum eu și logodnica mea trăim o viață fericită, iar iubirea noastră este acum mai puternică decât cum a fost chiar înainte de despărțirea noastră .. Toate mulțumesc pentru DR.WEALTHY pentru munca excesivă pe care El a făcut-o pentru mine. Mai jos este adresa ei de e-mail în orice situație în care suferiți de o pauză cardiacă și vă asigur că așa cum a făcut-o pe a mea pentru mine, cu siguranță vă va ajuta și voi. E-mail: wealthylovespell@gmail.com Whatsapp +2348105150446

Unknown spunea...

Aceasta este o mărturie a unui mare casator de vrăji „DR.WEALTHY”, care m-a ajutat în restabilirea vieții mele amoroase. În ziua în care soțul meu m-a părăsit, lucrurile au apărut sumbre și atmosfera a fost grea de incertitudini. Totul mi s-a părut palid, așa că am decis să caut ajutor în râșile de vrăji, care au capacitatea de a-mi aduce fostul soț înapoi la mine. Așa cum mi s-a propus, am mers pe internet și așa cum ați văzut și în căutarea dvs. pentru o casetă de vrajă fiabilă, am văzut o mulțime de mărturii făcute de răzvrăjitori în recuperarea foștilor soți și persoane dragi. Condus de credința în DR.WEALTHY L-am contactat și după ce i-am explicat lucrurile, a acceptat să facă față provocărilor din teren. S-a descurcat excelent. Fostul meu soț mi-a revenit cu mai multă grijă și afecțiune. Prin urmare, aș dori să profit de această ocazie pentru a-i aduce un omagiu pentru serviciul său dezinteresat pentru situația mea. Lăudabil, a arătat un mare curaj în asumarea sarcinii descurajante de a găsi soluții la practic orice problemă dată. Contactați-l la, wealthylovespell@gmail.com sau whatsapp l +2348105150446 vizitați site-ul http://wealthyspellhome.over-blog.com