duminică, 16 decembrie 2007

Confuz

Ninge. Ies pe geam si trag aer in piept cu putere. Ma doare de fiecare data cand respir dar mi-era dor de aerul curat si rece care imi aminteste de copilaria mea, de iernile in care bunicul ne facea sanie si umblam zi lumina pe dealuri in cautarea unei partii perfecte. Ma ridic, scot fata de perna si o arunc intr-o galeata de tabla. Torn jumatate din sticla de spirt si dau foc, in cada. Stau pe wc si vad perna arzand. Vreau sa nu ramana nimic, nimic cu sangele meu otravit, nimic, nimic.

Tin un regim special. Poate ma pregatesc de sfarsit. Sunt inconjurat de cretine si cretini obsedati de greutatea lor, de mimoze care se infometeaza pentru a incapea mai usor in blugii din adolescenta. La dracu’cu toti. Ii urasc si imi vine sa le strig in fata. Nu ma gandesc decat la mama, ea nu trebuie sa stie ca sunt bolnav. M-a crescut ca pe o fetita, am invatat sa fiu extrem de ordonat, cochet. Da, mama a crescut un poponar fara sa stie nimic despre asta. In adolescenta m-a cuplat cu Alina, fata vecinei noastre. Crescuta ca si mine fara tata, cam speriata de bombe. Isi purta parul pe fata, avea un breton cret care ii acoperea nasul despre care credea ca este imens. Nu era..Am fost trimit cu aceasta muta in vacante, mergeam impreuna la chefuri. Intr-o seara ne-am imbatat ingrozitor si am inceput sa ne smacolim, ne-am trezit in scara blocului intr-o partita de sex ca in filme. In spatele hainelor largi si a parului ondulat si neingrijit se afla o femeie frumoasa, slaba, cu forme apetisante. Eram atat de beat ca as fi putut sa fac sex cu o rata. Cred ca relatia noastra a fost cumva pecetluita de betia aia si partida aia ciudata de sex. Dupa cateva zile i-am spus ca imi plac barbatii, ea a ras si mi-a spus ca nu ar schimba nimic din cele intamplate. Ne-am mutat impreuna imediat dupa liceu, ea aducea acasa diverse specimene, eu gateam si le pregateam cafeaua si cochetam intens cu masculii ei. Cu cativa dintre ei m-am si culcat de altfel. Era doar sex si stiam asta amandoi. Who gives a fuck?! Mama a aflat de preferintele mele sexuale cand a aparut la noi in vizita fara sa ne anunte. La mine in pat era un tanar inalt si blond, eu faceam dus si Alina plecase fara sa incuie usa. Mama saraca a sunat, a ciocanit apoi a intrat. Dusul imi urla in cap si ma spala de sexul de dimineta, mama a intrat in dormitor si l-a descoperit pe tanar gol, intre cearsafurile pe care mi le daduse ea de zeste. A iesit din camera, eu am gasit-o prostita in bucatarie la masa. Fuma. Am iesit gol din dus si am zarit-o cu coada ochiului. “Ce faci mama? Fumezi?” Atat mi-a venit in minte. A scos din geanta tot ce imi adusese de acasa, a fumat si apoi s-a apucat sa gateasca un fel de mic dejun pentru noi doi. Am baut cafea cu mama si cu Daniel, ne-a alintat pe amandoi, ne-a facut omleta. Il trata ca pe un frate al meu mai mic. La plecare l-a intrebat daca nu vrea sa ii dea niste placinta cu mere, adusese de la Bacau.
Mama este cea mai buna femeie din lume. De cand stie despre “problema”mea sexuala s-a deschis foarte tare. In fiecare pachet de acasa imi ascunde doua trei cutii de prezervative. De cate ori primesc pachetul ma umfla rasul, prezervativele langa caltabos dau foarte bine! Alina si-a gasit un mascul si s-a mutat cu el. M-am trezit brusc singur si mi-am dat seama ca nu pot trai asa. Am inceput sa aduc acasa barbati in fiecare seara, rar acelasi om mi-a transpirat in cearsafuri. Da, sunt o curva si o desfranata, dar cel putin am grija de mine. Sau aveam. Am inceput sa ma simt rau si am inceput sa slabesc. Am facut un set de analize si totul era in regula. Cu o luna in urma imi facusem vaccinul antigripal si era pregatit de iarna. Apoi am racit. LA inceput am crezut ca e o raceala oarecare, tuseam foarte tare si am rarit tigarile. Ma delectam cu cate un joint si beam cate un vin fiert inainte de culcare..Nu m-am gandit niciodata ca sunt bolnav. Pana cand intr-o seara m-a sunat Cornel. “Vin la tine. Ajung in 20 de minute.” Nu aveam nici un chef sa il vad asa ca l-am repezit. Sunt satul de vizite inopinante, acest Cornel este un personaj interesant insa sexul cu el era un dezastru. “Sunt cu cineva, nu poti sa vii la mine asa cand vrei.” Cacat! Iar o sa ma tina juma’de ora la telefon si o sa imi spuna cum s-a culcat cu nu stiu ce ciudat si iar i-a aparut nu stiu ce rana in cur, si eu o sa las telefonul pe perna si o sa mai zic din cand in cand cate un “Ah..” Ai dracului poponari nenorociti cu dramele lor..
“Nu stau mult. Am probleme, lasa-ma sa vin sa te vad.” A ajuns in mai putin de 20 de minute, nu am apucat sa imi fac nici macar dus, am zacut toata ziua in casa si am vazut filme. “Am fost la doctor si cica nu e bine. M-au pus sa fac o lista cu nume..” Ma uit la el si nu intelg nimic, ce lista cu nume? Ce doctor te pune sa ii faci liste? Hotarat lucru acest Cornel este la fel de prost cum il tineam minte. “Mi-am facut analizeze si sunt pozitiv.” Ma ridic in fund si il privesc calm. Ce-oi fi vazut vreodata la el? E slab si desirat, miroase in permanenta a prajeala de ceapa si are dinti mici si cracanti. “Intelegi ce spun? Am SIDA!”. “Ai pe dracu! Cum adica esti pozitiv? Si cum vii aici si imi spui atat de senin ca ai SIDA?” Incepe sa planga si incearca sa se apropie de mine, sa ma ia in brate. Il imping si ma feresc de orice atingere a lui. Nu cred ca a trecut o juma’de an de cand m-am culcat cu el, cum sa aiba SIDA?! “Calmeaza-te dracului si nu mai plange ca o muiere!Cum sa ai SIDA? Si ce lista ai facut?” Vorbeste fara noima, imi spune ca si-a facut analizele si ca apoi l-au sunat, cu o zi inainte de ziua in care trebuia sa se duca sa ridice rezultatele. L-au chemat intr-un cabinet si au inceput sa il intrebe tot felul de chestii private, el s-a enervate si apoi a inceput sa le strige ca are drepturi, ca e viata lui si a tot aberat asa. Asta pana cand o asistenta mai grasuna i-a spus calma “Copile, linisteste-te. Este grav. Ai HIV..” Fumez tigara de la tigara si imi vine sa ii zdrobesc capul cu scumiera mare de pe masa. Se sterge de lacrimi si de muci cu maneca hanoracului si ma cauta cu privirea prin camera. Ma simt brusc foarte rau si ma grabesc spre baie ingrozit ca as putea sa vomit pe el, vomit si mi se pare ca vad sange in wc. Vine dupa mine la baie si incearca sa ma ajute, il imping si il pocnesc cu usa care se inchide in urma mea. “Caca-m-as in ea de viata! Futu-i mama masii!!” Il aud cum se scurge pe usa de la baie si cum plange incet. “Am scris toate numele pe care mi le-am adus aminte. Au ras cand i-am intrebat daca trebuie sa scriu cu cine m-am culcat luna asta..Vaca aia mi-a zis ca pentru varsta mea am o VASTA experienta sexuala! Ce stiu ei, heterosexuali de cacat cu vietile lor de cacat!”. Vreau sa taca, atat. Sa nu ii mai aud mataielile si vocea aia care imi face scarba. Am intrat in dus si am inceput sa ma frec cu buretele pana cand pielea mi s-a inrosit. Am turnat gel de dus si mi-am frecat fiecare centimetru patrat, apa fiarta facea durerea insuportabila, insa m-am frecat pana am crezut ca am scos tot ce era mizerbil pe mine, in mine. M-am asezat un cur in cada si am plans cu ciuda. Asta imi lipsea acum! Totul parea ca se leaga in viata mea, aveam in sfarsit o slujba la care mergeam cu drag, castigam bine, ieseam in oras si ma iubeam cu cine vroiam. Eram BINE, futu-i! Si vine vaca asta sa imi spuna ca el are HIV, vaca asta patetica care a tras de mine sa ne-o punem. Macar daca era vre’o partida memorabila. Il urasc din tot sufletul. “Pe cine ai mai trecut pe lista, proasta ce esti?” Am iesit infasurat in prosop si simt nevoia sa il imping cu piciorul ca sa trec de el. “Am scris tot, tot ce mi-am adus aminte..La cine nu am stiut numele am scris ce stiam..Noni, Boghi..de ce ma impingi? Ce dracu’ ai?”
L-am dat afara din casa aproape in suturi. A doua zi dimineata m-am dus la doctor, am platit 250.000 si am asteptat sa treaca zilele. Nu am mers la munca, am stat in casa si am bolit. Niciodata timpul nu a trecut atat de greu. Marti dimineata trebuia sa ma duc sa iau rezultatele. Imi imaginam aceiasi asistenta care i-a dat lui vestea, absurd, doar nu mergeam la aceiasi clinica. Mi-am facut 100 de scenarii in cap. Am plecat de acasa convins ca sunt bolnav, asteptand sa imi aud condamnarea. Pe drum am vazut o femeie care tinea in brate un copil. Mi-am dorit un copil de cand ma stiu desi nu ma vedeam tata..Am mers cu metroul, apoi cu tramvaiul, apoi m-am urcat intr-un autobuz. M-am plimbat toata ziua si nu am ridicat nici o analiza. Ma obisnuiam cu gandul mortii mele premature. Am ajuns acasa mort de foame si de frig, racit copt. Am inchis telefonul si am zacut in bezna. Nu e nimic de mancare in casa asta, imi este atat de foame si atat de frig. Nu vreau sa mor..Nu m-am gandit niciodata la SIDA, sifilis, gonoree si alte BTS. Am crezut ca ma feresc destul de bine de masculi bolnavi, si totusi se pare ca nu m-am ferit destul. O sun pe mama care ma ghiceste imediat ca am ceva. “Is numa racit mama, nu am nimic. Da, am mancat. Eh..cum ce? Pizza, la birou cu colegele” O mint si ma simt bine pentur ca o simt pe ea linistita. Gasesc un borcan de gem si un colt de paine. Ud painea sub un jet de apa de la chiuveta si apoi o bag la cuptor. Mananc ghemuit si ma gandesc la moartea mea. As vrea sa mor aici, acum, pur si simplu. Caut dvd-ul cu Philadephia si revad a nu stiu cata oara acest film, de data asta cu alti ochi. Imi aduc aminte de show-ul MTV din adolescenta mea, Real Life si de tipul care a murit de SIDA. Cat de bou sunt, cat de bou sunt! Sunt primul meu cunoscut care va muri de SIDA. Imi vine sa sparg tot ce e in casa, sa ard tot. Am zacut doua zile, am tusit si am trecut de la febra la frisoane. Nu a sunat nimeni nici macar o data la usa mea. Am deschis telefonul dar nici asta nu suna. Constat ca in afara de mama nimanui nu ii pasa de mine, nici macar pentur un sex de descarcare nu ma suna nimeni. Sa ii ia dracu’pe toti. Pe absolut toti. Doamne, eu pe cine am condamnat la moarte?! Imi scot o foaie si verific in agenda telefonului, fiecare “futut” il trec apoi pe foaie si incerc sa imi aduc aminte cand s-a intamplat. Am ajuns la 33 si ma opresc, nu imi da pace tusea asta..33 si nu am ajuns decat la L. Sunt cam la mijlocul alfabetului si am numarat 33 de masculi care mi-au trecut prin pat si al caror numar de telefon si nume le-am salvat. Sunt o tarfa nenorocita care nu mai merita sa traisca, asta este! Asta este plata pentru viata mea desfranta, Doamne. Ma voi duce la biserica, nu m-am spovedit niciodata acum este un moment bun. Nu ii plac pe preoti in mod deosebit, desi unul dintre iubitii mei favoriti era preot..ce frumuseste. Daca as mai stii numele lui poate m-ar putea spovedi el?!
Am luat pastile si am batut netul in lung si in lat cautand informatii. Da, o sa mor ca un bou. Singur. Biata mama..Ma indop cu pastile si sper sa imi revin, apoi ma gandesc la filmul ala si imi dau seama ca este inceputul sfarsitului meu. Am facut sigur pneumonie, asa incepe sfarsitul. Trebuie sa ma duc la doctor, trebuie sa le spun ca sunt bolnav, ca am SIDA. Sunt un prost, ma urasc, imi vine sa imi pun streangul de gat si sa termin tot acum. Ce sa fac cu acesti 33 de oameni pe care i-am adunat aici in agenda? Oare are rost sa continui lista? Sa ii sun? Sa le spun sa se duca la analize, sa isi anunte iubitii, iubitele, nevestele?! Cum anunti pe cineva ca l-ai omorat? Ca tu esti calaul lui? Ce am EU de facut de fapt acum? O lista, am sa fac o lista cu tot ce am de facut. Trebuie sa imi cer iertare de la mama, pentru tot chinul prin care am facut-o sa treaca si prin cel prin care o sa mai treaca. Trebuie sa ii spun lui Tudor ca pe el l-am iubit cu adevarat, ca el este singurul barbat important din viata mea. Si sa ii spun ca imi pare rau pentru toate certurile noastre, pentru ca l-am inselat, pentur ca l-am mintit, pentru ca l-am parasit. Oare si Tudor este bolnav? Doamne, orice sa mi se intample mie, numa’ Tudor sa fie bine..Scriu aberatii in lista mea, vreau sa ma dau cu patinele, sa inot cu delfinii.
Ma suna dobitocul de Cornel. Imi suna telefonul dupa atata vreme si dintre toti barbatii de pe planeta pe mine ma suna ala pe care nu vreau sa il mai aud vreodata. “Nu, nu mi-am luat analizele, de ce cacat mi le-as mai lua? Crezi ca o sa imi spuna ceva ce nu stiu deja? De ce cacat ma suni? Vrei sa suferim impreuna, sa ne traim ultimele zile impreuna sau ce cacat vrei?” Vorbesc mult, repede si vulgar, Cornel tace si ma asculta. Tace si incep sa urlu in telefon, as vrea ca vocea mea sa iasa in receptorul lui si sa il stranga de gat pana nu mai are vlaga in el. “Trebuie sa iti spun ceva. Te rog sa ma asculti, este important. Pot sa vorbesc acum?”. Poate sa faca ce vrea, asa i-as vari pe gat telefonul ala..”A fost o greseala cu analizele mele, o confuzie de nume. Voicu si Voica, amandoi Cornel. Intelegi? Nu am nimic, m-au cheamat azi, am stat toata ziua la cabinet, au zis ca daca vreau ii pot da in judecata, dar ca mai bine putem sa mai vorbim, sa ne intelegem. Erau foarte draguti toti, asistenta imi zice cu “mamica”, aproape pareau ca imi sunt prieteni. “ Il ascult cum povesteste si se umple de viata, imi spune cum si-au cerut scuze ca l-au tratat ca pe un depravat, ca pe un poponar terminat care nu se mai satura de zgaltiaiala, cica el nu ii da in judecata ca or sa se ocupe de el gratis, si ca poate sa isi faca la ei analize nu stiu cat timp, il ascult si nu il mai aud de fapt, imi este mila si sila de el, imi vine sa ii fut una in fata aia lunga de cal, mai bine ca nu este langa mine, bine ca nu a venit sa imi dea vestea fata in fata. Inchid telefonul si ma apuca un ras isteric, tusesc si rad ca un cretin, iau o perna in brate si tusesc in ea. Este intuneric in camera, ma ridic si aprind becul si imi caut o tigara sau ceva.. nimic nu este mai bun ca un joint acum. Il rulez si vad perna plina de sange langa mine. Ninge.


(In cutia postala este un plic de la cabinetul unde mi-am facut analizele. Ma invita la dansii la cabinet, cica m-ar fi sunat insa telefonul mea a fost mereu inchis, sau poate nu am fost in tara, sau era defect.. asa ca au trimis o adresa. Ma roaga sa ajung cat pot de repede la clinica...)

2 comentarii:

Donazz spunea...

not too bad...:D

M. Douse spunea...

:) you think? hihihi