luni, 17 decembrie 2007

Amante

Cred ca m-am nascut sa fiu amanta cuiva. Stiu asta de cand aveam 5 ani si m-am indragostit de “iubitul”unui colege de la gradinita. Mi-am mutat scaunul langa al lui, i-am dat sa bea din ceaiul meu, am impartit cu el placinta cu mere. Apoi cand au venit parintii sa ne ia acasa, l-am luat de mana si m-am dus cu el la mama lui. Am stiut mereu ca este definitoriu sa te pui bine cu soacrele. Si totusi am urat notiunea de nevasta. Mama ne spunea de cand eram mici “Sa nu va maritati niciodata! Sa va pastrati indepententa, nu aveti nevoie de un certificat de casatorie pentru a tine langa voi un barbat. Sau ca sa faceti copii. Daca cumva ramaneti gravide, va cresc eu plozii. Voi trebuie sa traiti maxim. Asa cum eu nu am fost in stare.” Mama ne-a invatat sa fim cochete, ne-am epilat inainte de prima menstruatie, mergeam la coafor si aveam parte de cele mai indraznete frizuri, eram pensate si ni se faceau manichiura si pedichiura. In tot acest timp tata lucra si era cel care aducea bani in casa. Mama l-a urat intotdeauna. Noi eram o echipa, cele trei femei. El era inamicul, cel care nu intelegea nimic din magia relatiei noastre. Cand am implinit 16 ani am primit cadou fiecare cate o masina. Fiind gemene se impunea sa avem lucruri la fel, caci asa aveau si restul copiilor gemeni. Dar pentru ca noi eram biviteline mama a decis ca nimic nu trebuie sa fie la fel ca la restul lumii. Nu am fost niciodata imbracate la fel, mama a facut tot posibilul sa fim cat mai diferite. Masina mea era albastra, a sora-mi rosie. Ne-a introdus in societate la un bal, la fel ca si pentru restul debutantelor acest bal era cartea noastra de vizita. Tata habar nu avea unde plecam, ce facem, unde se duc banii. Desi parea o persoana liberala mama era o fiara. Ne batea pentru fiecare nota mica pe care o primeam la scoala, ne teroriza cu acele cursuri stupide de balet, modeling si bune maniere. Mama crestea doua viitoare amante. Am fost educate liber, am stiut totul despre sexualitatea noastra, nu am avut false pudori. Vacantele noastre erau majoritatea in colonii de nudisti, nu ne-a fost jena de corpul nostrum niciodata, poate si pentru ca am aratat mereu impecabil. Mama ne spunea ca cel mai mare pacat pentru o femeie este sa nu ii pese de ea. Nu exista nimic mai urat decat o femeie ne-pensata, ne-epilata sau Doamne Fereste cu oja sarita pe unghii. La 17 ani sora-mea a adus acasa primul barbat. Medic, casatorit. Inalt si frumos. La cunoscut in desele ei vizite la o clinica particulara. Unde desigur a dus-o mama pentur fictive boli si diverse investigatii. Tata era plecat din oras cu treaba, ca de obicei. Domnul doctor a fost invitat la cina apoi a ramas peste noapte la noi. Mama a rugat menajera sa le pregateasca patul in camera de oaspeti. Habar nu aveam ca exista o camera de oaspeti..Eu am dormit drept urmare in living si mama la noi in camera caci dormitorul parintilor nostri devenise camera de oaspeti. Si de sex. A doua dimineata la cafea s-a dezbatul dezvirginarea sora-mi. Cu detalii care o amuzau pe maica-mea copios. Eu taceam si ascultam. “Baga la cap!”. Domnul doctor avea 35 de ani, era casatorit si avea o fetita. Stiu asta pentru ca ne-am intalnit cu el si familia la o serbare campeneasca. Mama il invitase. O calea pe Corina. O invata ca dragostea nu are nici o legatura cu relatiile dintre doi oameni, ca sexul nu are legatura cu casnicia. Corina a plans zile intregi apoi s-a mutat de acasa. Cu domnul doctor, care a divortat de tanara lui sotia si a platit ani de zile pensie alimentara.“Baga la cap!” Mama a renegat-o pe Corina. L-a facut de ras pe medic la clinica, a facut un scandal monstrous. Corina a ramas insarcinata si a nascut doi baieti superbi. Eu am bagat la cap, asa cum m-a invatat mama. Ma masturbez de cand aveam 6 ani. Cumva cred ca femeile sunt precoce in comparatie cu barbatii, isi descopera mai repede organele sexuale si deci placerea. Desi Corina se culcase cu un barbat inaintea mea, ma indoiesc sincer ca stia la fel de multe despre sex in comparatie cu mine. Mergeam la o biblioteca unde am cunoscut cateva tinere, unele de o varsta cu mine, unele mai mari. Cineva a adus o carte care a circulat o vreme in grupul nostru de studenti. “Mica curtezana” - cartea care a deschis mintile noastre si care a facut subiectul de discutie in multe intalniri bahice. Ne vedeam noaptea, numai femei, acasa la Lola – fiica unei profesoare de pian, vesnic drogata. Nu stiu daca am urat barbatii doar pentru ca maica-mea mi-a spus sa tot “bag la cap”. Cert este ca fiind inconjurata de femei, am invatat sa iubesc femeile. Sexul cu o femeie nu presupunea dezvirginare. Maica-mea habar nu avea unde umblam, era convinsa ca sunt o mica prostituata, ca am tot felul de aventuri cu diversi profesori de la colegiu. Aveam aventuri, insa toate erau cu femei. Pana cand a aparut el. Era mic si indesat. Nu avea absolut nimic atragator si mi-am dat seama ca este cel mai potrivit pentru a il duce acasa si a o exaspera pe maica-mea. Am cochetat cu el, m-a invitat in oras apoi la el acasa. Era desigur casatorit, a doua oara deja. Avea 40 de ani, avea afacerea lui si era bine situat financiar. Insa era atat de mic, negru si pocit. Nu vedeam nimic in el. Femeile din viata mea erau superbe, inalte, suple, cu sani superbi, picioare impecabile, permanent epilate si cremuite. Aceasta aratare paroasa imi repugna, insa trebuia sa ii arat maica-mi ca am bagat la cap. Cumva imi era groaza sa ma gandesc ca el va fi primul meu barbat. Iubita mea din vremea aceea avea un frate superb, avea 17 ani si tineretea ii razbea prin fiecare por. Avea o piele de copil, fina. Era virgin desigur, retras, sensibil. Il banuiam ca ar fi homosexual si ne plimbam trupurile goale prin fata lui, amuzandu-ne de privirea lui socata. Sora-sa il lega de scaun cu esarfe de matasa si eu ii dansam in brate amuzandu-ma de erectia pe care i-o provocam. Il imbatam bine si apoi il dezbracam. Practic l-am violat, intr-o seara in care ea nu era acasa. Am luat o sticla de vin si am sunat la usa, imbracata intr-o haina lunga de blana, cu cizme inalte si goala pusca ca asa ne-a invatat mama , a zis ca asta este maximul de cucerire, sexualitate si indobitocire a barbatului.- Nu e acasa. Trebuia sa o suni inainte. Probabil ca este intr-unul din barurile voastre de lesbiene.- Nu pe ea vreau sa o vad. Pot sa intru?- Daca vrei…Vroiam. Il vroiam pe el. Am baut sticla de vin si am stat in fotoliu cu haina pe mine, mi-era firg si incepusem sa ma simt penibil incotosmanita asa. Am ascultat muzica si apoi m-am ridicat si am incuiat usa, lasand cheia in broasca. Am repetat jocul nostru “nevinovat”, l-am legat de fotoliu cu o esarfa de matase..Era gol si mirosea a lapte. M-am dezbracat si i-am dansat, apoi l-am lins pe tot corpul. Era la fel ca ea, iubita mea. Doar ca nu avea sanii ei. Si parul ei lung si matasos. Prima mea experienta sexuala cu un barbat a fost o.k. Poate ca in fapt nu am fost lesbiana cu adevarat niciodata. Poate doar experimentam. Si experimentul luase sfarsit. Imi placeau barbatii, dar nu toti. Imi placeau barbatii tineri, necopti. Cu pielea impecabila. Care nu fumau, nu beau si a caror transpiratie mirosea bine. L-am murdarit. Cand l-am eliberat m-a trantit pe covor si m-a iubit cu ura. Da, ma ura din tot sufletul. Ma ura si ma iubea. Stia ca nu va putea lupta pentru iubirea mea cu sora lui. Ma vor iubi si ma vor ura amandoi.Am ajuns acasa la Paros, la fel de goala pe sub haina de blana. Dusata si cremuita, aranjata asa cum m-a invatat mama. Ne dadea cu creme de cand eram mici, zicea ca o femeie trebuie sa miroasa bine, un suflet rau sau nefericit face corpul sa duhneasca si acel miros trebuie acoperit, ascuns sub parfumuri tari. M-a iubit brutal, gafaind si mirosind ciudat. A batran. A fumator, a “folosit”, poate putin a mucegai. Mi-era scarba de mine. L-am dus acasa a doua zi, mama l-a placut. Domnul era mai degraba potrivit pentru ea. Ne vedeam intr-un apartament cumparat pentru mine si pentru sex. A cumparat lenjerie, diverse consumabile pentru la baie, lumanari. I-am spus ca am o mare problema cu mirosurile, ca probabil are legatura cu o disfunctionalitate a ficatului. L-am dus la un salon si i-am epilat spatele, pieptul. Ar fi trecut prin toate durerile iadului numai sa imi fie pe plac, asa ca il chinuiam cu drag de cate ori aveam ocazia. Inventam tot felul de scuze penibile ca sa nu facem dragoste, ma coplesea cu daruri, ceream vacante, mai mult timp cu mine. L-am santajat si am savurat fiecare clipa. Cu mama am rupt orice legatura. Ii trimiteam bani ca sa ma lase in pace. Pentru ca Parosul imi facea toate poftele am inceput sa ma gandesc ca un singur amant nu este destul. Imi era dor de ea, de iubita mea cu sani superbi, imi era dor de aventurile noastre. Si imi era dor de el. De primul meu barbat, sensibilul frate. Primeam o suma de bani in fiecare luna, vindeam toate porcariile de cadouri pe care i le ceream maimutei. Stransesem o suma bunicica in cont si m-am decis ca este momentul sa merg mai departe. Eram amanta lui de 4 ani. Sensibilul frate avea acum 21 de ani, nu mai puteam fi pedepsita pentru viol, era major de acum.Am lasat un billet in apartamentul nostru prin care il anuntam pe Paros ca plec, ca totul s-a terminat. Am urcat in masina si am condus pana la casa ei. Si a lui. Luminile erau aprinse, am urcat si am ciocanit usor. Indiferent cine mi-ar fi raspuns era in regula. Aveam nevoie de unul dintre ei doi, oricare. Mi-am aprins o tigara si m-am asezat pe trepte, cu spatele la usa lor. Cineva a deschis usa si am simtit acel miros. Mirosul lor - de curat. Nu am intors capul, am stat si am asteptat.- Intra in casa. Nu sta acolo, o sa iti inghete fundul.Nu am dat nici o veste timp de patru ani. Ma uit la el si simt cum mi se umezesc ochii. Este la fel de frumos, inalt, mai bine facut. Nu are par pe fata, este fin si seamana atat de bine cu ea. Iubita mea. Cea pe care am parasit-o fara un cuvant.- Esti singur?- Da. Stau singur de cativa ani. De cam trei as zice. Imediat dupa majorat am primit casa.- Si ea? E bine? Unde..- E bine. S-a casatorit anul trecut. Nu cred ca ar vrea sa iti spun ceva despre ea, sa fiu sincer..- Inteleg. Nu mai intreb nimic..Si tu? Ai pe cineva? Te-ai schimbat, stii?Se uita la mine si imi impinge o suvita de par de pe fata.- Nu esti fardata deloc, nu ai oja pe unghii, nu esti tu..- Eu sunt, fii serios. Doar ca nu imi mai pasa..Cine ma vrea..- Bei ceva? Vrei sa iti fac o cafea, un ceai?- Vreau sa plecam. Vrei sa mergi cu mine? Fa-ti un bagaj mic si hai sa plecam pur si simplu. Fara tinta.- Nu inteleg ce imi ceri..Eu maine ma duc la scoala, am cursuri de la 8. Intr-o sapatamana incep sesiunea, nu pot sa plec cu tine pur si simplu. Nici nu stiu cine esti..apari aici dupa 4 ani si imi ceri..imposibilul. Ce e cu tine de fapt?“Baga la cap!” atat aud si vocea mamei imi tiuie in urechi. Am o durere de cap si mi-este greu sa gandesc sau sa vorbesc coerent.- Nu sunt o curva, sa stii. In viata mea au fost doi barbati. Tu si..celalalt. Si multe femei.- Nu cred ca esti o curva…dar nu inteleg ce cauti aici. Ai venit pentru mine sau pentru ea? Ce te asteptai sa gasesti? Nu ne-ai sunat niciodata. Simone a innebunit de durere, ai plecat fara sa ii spui un cuvant. Te-a cautat turbata..Iti dai seama ce i-ai facut? Ce ne-ai facut?Sta in fata mea si aproape ne privim in ochi, sunt pe tocuri lipita de perete. Imi vine sa ii smulg tricoul de pe el si sa il leg de scaun la fel ca acum multa vreme, sa il sarut si sa il musc, sa il am. Sa simt ca ma uraste si ca ma iubeste in acelasi timp. Respiratia ii miroase a pasta de dinti de copii, dulce. Fata lui este atat de aprope de a mea incat ma gandesc cu groaza daca eu miros inca a Paros, a sex mizerabil, a plata, a cadouri si cearsafuri platite pentru a fi transpirate de Maimuta.- Nu stiu de ce am venit. Nu stiu de ce nu m-am dus acasa. Am vrut sa va vad. Oricare din voi doi imi era sufficient.- Stie despre noi..I-am spus si m-a urat. A crezut ca din cauza asta ai plecat, pentru ca eu m-am bagat in viata voastra. Ma uraste, stii? S-a casatorit cu un cretin si refuza sa ma vada. Totul din cauza ta. A prostiei pe care ai facut-o. Unde ai fost? Ce ai facut in toti anii astia?- Am fost amanta, asta am facut! Am facut ceea ce am fost crescuta sa fac! Am trait la dispozitia unuia! Am facut sex la comanda, am avut orgasm la comanda, am respirat la comanda. Am fost intretinuta, plimbata in lume, alintata, bine platita! Asta am facut. Am fost tarfa cuiva!- Trebuie sa te hotarasti! Ori esti ori nu esti o curva! Acum 10 minute nu erai, acum esti!- Depinde cum definesti curva. Daca curva este aia care se culca cu barbati si e platita, sunt o curva! Daca o femeie se culca numai cu un barbat si e platita numai de el, nu e tehnic vorbind o curva..Se uita la mine cu o privire inocenta. Este mai mic decat mine cu sase ani, dar pare mai intelept.- Iti fac patul. Dezbraca-te si fa un dus, iti duc prosoape curate. Dormi in camera mea si eu dorm in living, pe canapea.Am plecat in miezul noptii de la el. M-am intors la apartament, am gasit scrisoarea unde o lasasem, Maimuta nu fusese in vizita, desigur, era miercuri, mircurea nu face sex. Mi-am pus hainele in dulap si am stat treaza pana dimineata. La 9 am plecat de acasa si am condus pana la mama.- Vreau sa vorbim. Adica eu o sa vorbesc. Tu o sa taci.Mama isi aprinde tigara si ma priveste de sus, gen “eu te-am facut pe tine”.- Sun-o pe Corina si spune-i ca vreau sa o vad, sa vina acasa. Vreau sa vad copii, vreau sa mancam toti la masa. Platesc eu tot, tu aranjeaza-i sa cinam in seara asta toti. Unde e tata?- Tata? In delegatie, probabil. Esti revolutionara bag seama. Sora-ta nu vine asa, la comanda..Si apoi daca vrei sa o vezi, invit-o la tine. Ce e casa asta? Loc de pelerinaj?- Mama..iti dai seama ca tu ne-ai distrus? Iti dai seama ca ne-ai tampit cu prostiile tale? Ca ai crezut ca faci din noi mari femei si ai facut din noi doua epave? La ce imi foloseste tot ce m-ai invatat?- Ce vrei sa spui draga? Uita-te la tine, ai 30 de ani, ai casa, ai masina, ai un barbat care iti pune lumea la picioare. E drept ca nu e vre-o frumusete, dar barbatul trebuie sa fie mai frumos ca dracu’. Ce te plangi si ma acuzi ca te-am distrus? Distrusa e sora-ta care spala la sosete si izmene! Tu esti foarte bine!- Mama! Tu te auzi?! Sunt o curva mama! Curva unui barbat!- Amantele nu sunt curve draga, fii serioasa! Curvele sunt alea de pe strazi, alea ieftine!- Asa este, eu sunt una din curvele destepte, eu nu ma vand ieftin! Sunt o femeie intretinuta mama! Sunt amanta! Asta voi fi toata viata? O femeie la dispozitie?- Draga mea, asta suntem toate! Toate suntem amante, unele cu certificate! Toate suntem la dispozitia cuiva! Tu esti dintre cele norocoase! Tu nu trebuie sa speli dupa el, nu trebuie sa ii suporti basinile, putoarea gurii dimineata, mizeria lasata pe capacul de la toaleta! Tu esti asa cum ar trebui sa fie toate femeile! Libera!!- Mama..sunt singura, nu libera. Nu vezi asta? Nu vezi mai departe de aparente?? Crezi ca toate cadourile, casa, masina, vacantele sunt suficiente?- Da! Sunt! Cate neveste au bijuteriile tale? Casa ta? Masina ta? Vacantele tale??Nevestele nu au asa ceva! Asta vezi? Sora-ta are ceva din ce ai tu? Macar jumatate? Te-ai gandit la asta vreodata??- Poate nu are, dar e fericita! Are o familie, un barbat care o iubeste, are copii! Eu nu am nimic mama..- Vesnic nemultumita! Vorbeste cu sora-ta si afla daca EA crede ca are totul! O sa afli ca nu e asa de multumita cum crezi! Niciodata nu putem avea totul! Castigi ceva, pierzi ceva! Sa iti aduc aminte ca a fost amanta lui inainte de casatorie, copii?! De ce crezi ca el nu are azi o alta amanta? De ce nu te gandesti ca sora-ta poate sa fie in locul femei careia i l-a furat pe medicul lui peste? Multumeste-te cu ce ai si nu cauta mai mult! Ai ceea ce meriti, asa cum ea are ceea ce merita. Cum iti asterni asa dormi! Baga la cap! Ca nu am crescut doua proaste care sa sufere ca mine toata viata! Macar tu sa nu fii proasta!Bag la cap. Am plecat de la mama fara sa ma vad cu sora-mea. La stop un domn dintr-o masina luxoasa ma studiaza. Deschid geamul si ma uit la el, este interesant, are un zambet frumos. Plecam si la urmatorul stop se opreste langa mine. Vad pe bancheta din spate un scaun de copil. Imi zambeste si ii zambesc inapoi. Imi intinde o carte de vizita, caut in geanta si ii intind si eu una.- Pot sa te sun acum?- Da. Suna-ma.Ii zambesc, ridic geamul si merg fara sa ma gandesc la nimic. Am vorbit la telefon pana am ajuns acasa. La mine, eu. Si el. Am parcat masina mea si am urcat in a lui. Are 33 de ani si are o companie de constructii. Nu este din oras dar are un apartament inchiriat aici pentru ca merge acasa doar in weekend. Are o casnicie comoda cu o femeie mai in varsta decat el. S-a casatorit pentru bani. Ea il iubeste insa. Si nu, nu au copii. Or sa adopte probabil, ea nu poate sa faca copii.
Acum doua luni m-am mutat intr-un alt apartament, usa in usa cu al lui. Nu putem locui impreuna pentru ca este riscant. Blocul nostru are cate doua apartamente pe etaj, cel mai sigur este sa fim vecini. Am plecat de la Paros fara sa iau nimic cu mine. Masina era pe numele meu, am vandut-o si mi-am luat alta. Una cu geamuri fumurii, sa nu ma vada nimeni. Casa am inchiriat-o si banii sunt virati intr-un cont pe numele mamei. Maimutei i-am lasat un bilet si o cutie cu toate bijuteriile, cele pe care nu le placeam in mod deosebit. A incetat sa ma mai caute, a tot sunat la mama, a fost in vizita, cadouri, flori, explicatii. Mama a spus ca nu stie nimic, ca si eu si sora-mea am dat-o uitarii, desi banii ii vin lunar. A renuntat pur si simplu intr-o zi sa mai sune. Inca ma gandesc la clipa in care vom da nas in nas prin cine stie ce magazin. Cu Simone si Daniel, fratele ei am lasat totul asa cum era si acum 4 ani, in aer. Nimic din trecutul meu nu se poate schimba dar nici nu il voi lasa sa ma chinuie. Ce a fost a fost, sunt un alt om azi.
Sunt indragostita ca niciodata, facem dragoste si de cate 4 ori pe zi..La sfarsitul saptamanii cand merge acasa la sotia lui imi este cel mai greu. Dar fiecare luni dimineata sterge suferintele cu buretele. Intra in casa si ma acopera cu sarutari. Imi promite ca o sa divorteze, desi eu nu i-am cerut asta niciodata. Vrea sa avem copii si sa imbatranim impreuna. Il las a viseze. Pare a fi tot ce mi-as fi putu dori vreodata.Dar nu este. Peste o vreme va fi altul in locul lui. Cu o alta sotie acasa. Apoi altul. Cu o alta sotie. Niciunul nu va divorta. Amantele nu trebuie sa devina sotii. Ele sunt elementul care mentine o casnicie solida, sunt oaza de fericire a oricarui sot. Ele sunt ceea ce sotia nu mai stie/poate sa fie..femeia mereu aranjata, mereu epilata, mereu pensata, cremuita, fardata, parfumata.. femeia care nu are sindrom premenstrual, femeia care nu are dureri de cap, femeia care nu miroase a ceapa tocata sau a voma de copil..femeia care nu are mainile murate de la cat a spalat la vase sau rufe.Poate ca fiind amanta voi fi mereu singura in weekenduri. Dar voi avea 5 zile ale mele. 5 zile de alint, de flori, de pasiune, de sex. Ale mele! 5 zile pe care nu mi le poate lua nimeni. In ziua in care o sa vreau un copil o sa ma duc sa mi-l aleg. Sau o sa aleg un barbat cu care sa am un copil. Un barbat tanar, frumos, sensibil, special. La fel cum am ales primul barbat din viata mea…Nu voi avea o fetita cu siguranta. Voi avea un baietel pe care il voi invata sa pretuiasca femeia, sa vada ce este mai frumos in ea, sa o respecte, sa o iubeasca, sa nu o insele..

2 comentarii:

A.M. spunea...

Fantastic.. Superba poveste..Si da, ma asteptam sa apreciez,in mod special, aceeasi postare ca Mango..

Unknown spunea...

Viața mea a fost oribilă și plină de dezamăgire până când am contactat Lord Bubuza prin Whatsapp: +1 505 569 0396. Am fost într-o relație de ani buni cu iubitul meu și avem 3 copii împreună, am trăit fericiți până când iubitul meu a încetat să aibă grijă de mine și copiii noștri, nu va veni acasă zile întregi și dacă mă plâng va spune că mă plâng prea mult. Am continuat așa luni întregi, până într-o zi când mi-a spus că este îndrăgostit de altcineva. Mi s-a rupt inima și am plâns, am alergat la prietenul meu pentru ajutor și ea mi-a spus cum Lord Bubuza a ajutat-o să-și oprească soțul să înșele, așa că l-am contactat imediat pe Lord Bubuza prin Whatsapp: +1 505 569 0396. Îi explic totul. Am făcut exact ceea ce Domnul Bubuza mi-a spus și spre cea mai mare surpriză iubitul meu venind acasă, a căzut în genunchi plângând și implorându-mă să-l iert. Sunteți inima frântă sau aveți nevoie de ajutor? Lordul Bubuza este o soluționare a problemelor. Contactați-l prin e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com sau prin WhatsApp: +1 505 569 0396